El lateral dret car però que tancaria el debat a Can Barça

Comparteix la notícia

El Barça continua el càsting pel lateral dret

El lateral dret car però que tancaria el debat a Can Barça

El lateral dret car però que tancaria el debat a Can Barça FOTO - Europa Press

Comparteix la notícia

El Barça continua el càsting pel lateral dret

El fitxatge a cost 0 d’Héctor Bellerín era una de les grans esperances del Barça aquesta temporada. L’objectiu inicial era César Azpilicueta però els problemes amb el límit salarial van provocar que tot s’allargués massa i preferís renovar amb el Chelsea. Bellerín havia fet una bona temporada amb el Betis i la prioritat del lateral era tornar a l’equip andalús (i de fet ho continua sent) però allà també tenen problemes amb el límit salarial.

Héctor Bellerín ha patit diversos problemes físics però quan ha jugat ha combinat actuacions fluixes amb altres de desastroses que han costat gols important a l’equip entrenat per Xavi Hernàndez. Va fitxar per un any i no renovarà. El Barça ja busca un altre lateral dret de cara la propera temporada perquè l’altra opció, Sergi Roberto, en principi tampoc seguirà i si ho fa (com s’ha especulat darrerament) no serà titular en aquesta posició i el seu rol serà de suplent.

La llista és llarga i pràcticament cada setmana apareixen nous noms. I també desapareixen en funció de si renoven amb els seus equips o si els seus preus són prohibitius. Dos exemples són Diogo Dalot, del Manchester United, a qui els red devils oferiran la renovació quan acabi el Mundial o Juan Foyth. L’argentí del Villarreal té un preu proper als 50 milions d’euros, una xifra que el Barça no està disposat a pagar.

El darrer a aparèixer és Denzel Dumfries. Amb 26 anys és titular indiscutible a l’Inter de Milà (on a més té uns registres golejadors força bons que el converteixen en un perfil similar al de Dani Alves) i a la selecció neerlandesa. El problema, com sempre, és el preu. 60 milions d’euros. El Chelsea també hi està interessat i pot pagar. Dumfries és car però solucionaria un problema que el FC Barcelona fa anys que arrossega en aquesta posició.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.