
El lateral dret que interessava el Barça, ha fitxat per aquest equip italià
Un altre futbolista que se li escapa al Barça
Un dels fitxatges més importants a Itàlia aquest estiu serà el de Benjamin Pavard. El Bayern té una proposta de 30 milions més 2 en variables, però encara cal esperar una mica més per deixar anar el lateral dret.
I és que encara que els bavaresos deixaran sortir el francès, abans volen assegurar-se de tenir tancat el tracte amb el reemplaçament. Lutsharel Geertruida seria qui arribés al Bayern de cara a la sortida de Pavard. A Itàlia hi ha optimisme respecte al fitxatge que esperen que es doni a conèixer ben aviat.
Les proves mèdiques haurien de ser aviat, es diu que dijous és la cita i el sou amb què arribaria a l’Inter és de 4 milions d’euros. Aquesta seria la gran sorpresa de l’estiu i una part molt important de la defensa i s’espera que dilluns ja es pugui incorporar als entrenaments amb Inzaghi. I és que omplir el buit de Milan Skrinjar no ha estat fàcil i sembla que finalment han trobat un perfil amb força física i molta experiència en diferents equips.
Encara que el Barça i altres equips van estar interessats a aconseguir el fitxatge de Pavard, l’Inter va ser qui finalment va aconseguir endur-se el defensa. Aquest tracte es va estar negociant durant algun temps perquè els italians no planejaven retirar-se de la jugada tan fàcilment. Tot i que els detalls que demanava el Bayern van fer dubtar que els deixaran anar-se’n, a l’Inter els interessa molt la qualitat del jugador, que seria un canvi molt important per a les seves aspiracions la temporada següent.