Aquest lateral s’ofereix al FC Barcelona però el preu és prohibitiu

Comparteix la notícia

El FC Barcelona continua treballant en reforçar la posició de lateral

Xavi Hernàndez
Comparteix la notícia

El FC Barcelona continua treballant en reforçar la posició de lateral

El fitxatges del mercat d’hivern es van centrar en la davantera. Durant el mes de gener van arribar Ferran Torres, Adama Traoré i Pierre-Emerick Aubameyang. Tots ells procedents de la Premier League. Els partits de la segona volta de la lliga han demostrat que Xavi Hernàndez i Joan Laporta no es van equivocar escollint aquests noms i no uns altres. La dinàmica del Barça ha canviat i els blaugranes han anat escalant posicions a la classificació.

Ara, cal reforçar altres línies del terreny de joc. El mig del camp, amb presència de grans jugadors com Sergio Busquets, Nico, Pedri, Gavi, Frenkie de Jong, etc. està bastant coberta. Tot i això, el FC Barcelona incorporarà a principi de la temporada a Frank Kessié, procedent del Milan AC. La línia que corre més pressa és la defensa. I la Junta Directiva ja hi està treballant.

Samuel Umtiti no pot continuar ni un minut més vestint la samarreta blaugrana ni ocupant una cadira de la banqueta. Un cas semblant és el de Clément Lenglet, que el FC Barcelona l’ha posat a la venda i l’ha ofert al Sevilla FC. Tot i això, sembla que el francès ha aprés del seu compatriota Ousmane Dembélé i diu que vol esgotar el seu contracte. Eric Garcia està verd i ha de madurar. Gerard Piqué està a prop de la seva jubilació i Ronald Araújo no se sap si renovarà. Sergi Roberto, que s’ha reconvertit en lateral, tampoc continuarà al FC Barcelona.

L’arribada d’Andreas Christensen soluciona la posició del central, però cal cares noves als laterals. Pel que a a l’esquerre, Jordi Alba ja no és el que era. Quant a la banda dreta, Dani Alves té 38 anys i Sergiño Dest no té el nivell per jugar al Barça. És per això que s’han valorat diferents noms: José Luis Gayà (esquerre), Alejandro Grimaldo (esquerre), Noussair Mazraou (dreta) i César Azpilicueta (dreta).

Un dels últims que ha sonat és el lateral dret del Liverpool, Alexander Arnold. És un gran jugador, però té un preu prohibitiu. Té 23 anys i contracte fins l’any 2025. Segons el portal Transfermarkt, que taxa tots els jugadors en aquest moment, té un valor de mercat de 80 milions d’euros.

“Diria que el meu segon equip és el Barcelona. Sento que tenen els mateixos valors i creences que el Liverpool, els agrada treure jugadors de la pedrera. Vaig créixer veient a Messi i aquest equip especial del Barcelona amb Iniesta, Xavi, Henry, Eto’o”, ha explicat el jugador. Una frase que s’ha entès com una clara declaració d’intencions.

7 pensaments en “Aquest lateral s’ofereix al FC Barcelona però el preu és prohibitiu

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.