La pluja no marxa: S’activa l’Inuncat aquest vespre i nit de 30 d’agost amb especial incidència a aquestes zones de Catalunya

Comparteix la notícia

La pluja continua a Catalunya

La pluja no marxa: S'activa l'Inuncat aquest vespre i nit de 30 d'agost amb especial incidència a aquestes zones de Catalunya

La pluja no marxa: S'activa l'Inuncat aquest vespre i nit de 30 d'agost amb especial incidència a aquestes zones de Catalunya

Comparteix la notícia

La pluja continua a Catalunya

Protecció Civil ha activat de nou aquest dimecres al matí l’alerta del pla Inuncat per la previsió de pluges intenses aquest vespre i nit. Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), les comarques del litoral i el prelitoral central poden partir de nou aquest vespre i matinada fortes precipitacions.

Es preveu que les pluges puguin superar els 40 litres per metre quadrat en 30 minuts al Barcelonès i Maresme, i els 20 litres per metre quadrat a la resta de comarques del litoral i prelitoral central aquest vespre i fins a la matinada.

En aquestes comarques es manté la probabilitat de superar-se el llindar d’acumulació de pluja de 100 litres per metre quadrat en 24 hores.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.