
Margarita Robles
Margarita Robles, sobre Pegasus: “L’avantatge de la democràcia és que tot està en la llei”
La ministra de Defensa, Margarita Robles, ha defensat que “l’avantatge de la democràcia és que tot està en la llei”.
Preguntada per la premsa de qui depèn la seguretat del telèfon del president del govern espanyol, que ha denunciat haver estat espiat, Robles ha afirmat que “només cal mirar les normes” per saber-ho.
Robles compareix aquest dimecres a la comissió de Defensa de la cambra baixa a petició pròpia. El motiu de la sol·licitud no és el ‘Catalangate’, però previsiblement sortirà la qüestió en el torn de preguntes.
El motiu adduït per comparèixer és informar “sobre l’aprovació de la Brúixola Estratègica de la Unió Europea i els seus efectes sobre la projecció de les Forces Armades en les missions internacionals”.
2 pensaments en “La frase més cínica de Margarita Robles pel Catalangate”