Es reactiva l’opció d’aquest killer de la Premier pel Barça

Comparteix la notícia

Un dels millors davanters de la Premier League podria fitxar pel FC Barcelona

Sorpresa després de saber-se que el Barça podria fitxar aquest ex del Real Madrid per lateral dret

Barça

Comparteix la notícia

Un dels millors davanters de la Premier League podria fitxar pel FC Barcelona

Aquest passat mercat d’hivern el FC Barcelona va fer 3 incorporacions a la zona d’atac per intentar solucionar els greus problemes de gol que patia l’equip. A l’estiu havien marxat Leo Messi i Antoine Griezmann i les lesions de jugadors com Ansu Fati van fer reduir molt els registres golejadors dels culers. Dels 3 futbolistes que van arribar n’hi ha un que destaca per sobre dels altres si tenim en compte les estadístiques de gol. Es tracta del gabonès Pierre Emerick Aubameyang. Mateu Alemany va aconseguir que l’Arsenal el deixés marxar de franc i ha estat una de les millors operacions dels darrers anys.

Pel què fa als altres dos atacants que van arribar, Adama Traoré i Ferran Torres, no hi ha hagut tanta sort. El de l’Hospitalet va començar bé però ha anat perdent protagonisme i el valencià és titular indiscutible però els seus errors de cara a porteria no estan justificats en un futbolista que ha costat 55 milions d’euros + variables.

Amb aquest panorama és lògic que el Barça busqui un killer de l’àrea per la properta temporada. L’objectiu inicial era Erling Braut Haaland. El noruec s’ha convertir en un objectiu impossible per les elevades pretensions econòmiques del futbolista i del seu entorn. Una vegada es va descartar aquest fitxatge es va activar ràpidament l’opció Lewandowski però el Bayern no ho pensa posar gens fàcil.

El pla C és un nom que ja havia sonat amb força mesos enrere però que ha tornat a estar a les posicions elevades de la llista per les sancions que el seu club, el Chelsea, ha rebut per la invasió de Rússia a Ucraïna. Cal recordar que el club anglès és propietat de l’oligarca rus Roman Abramovich i que serà venut properament. Amb aquesta situació d’incertesa és lògic que molts jugadors vulguin abandonar el club i aquest pla C, de nom Romelu Lukaku, és un d’ells.

A banda d’aquestes motivacions polítiques també n’hi ha d’esportives ja que el belga no s’ha acabat d’adaptar a la seva tercera etapa com a jugador blue. Això podria fer abaratir el preu del jugador de la Premier però tot i així la quantitat que hauria de pagar el Barça per Romelu Lukaku continuaria sent elevada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.