
Kiko Matamoros parla del Barça
Kiko Matamoros valora el nou acord de patrocini del FC Barcelona
Tothom té la seva feina. Xavi Hernàndez és entrenador del FC Barcelona. Joan Laporta n’és el president i Kiko Matamoros és un tertulià de Telecinco que es dedica a explicar xafarderies. La diferència entre uns i altres és que els catalans no opinen sobre Rocío Carrasco i Antonio David Flores ni tampoc sobre la mala maror a la família d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera. Matamoros sí que ho fa sobre el Barça.
El tertulià de Sálvame és el típic ‘cuñado’ de barra de bar que es pensa que hi entén de tot i que pot opinar de tot. S’ha fet ressò de l’acord de patrocini entre el FC Barcelona i el Real Madrid i hi ha volgut dir la seva. Ha canviat la lletra de l’himne del club i ha modificat la paraula “Barça” per “Spotify”. Matamoros estava contestant un altre missatge d’un company de la barra. Juanma Rodríguez, que havia publicat: “tot el Spotify es un clam”.
Els missatges de Twitter no s’han fet esperar i Kiko Matamoros ha rebut de valent. Alguns li han recordat el seu sentiment d’inferioritat pel fet de comentar una notícia d’un equip que no és el seu. Altres han contestat amb humor recordant-li les seves operacions estètiques i el seu excés de bótox o altres excessos que no han estat concretats per evitar dir-la massa grossa i passar-se de la ratlla.
La veritat és que l’acord amb Spotify pot ser clau per canviar la situació econòmica del club provocada, en part, per l’anterior Junta Directiva liderada per Josep Maria Bartomeu. Contractes milionaris i una mala gestió de vendes barates i compres cares van provocar un forat sense fons. Amb l’arribada de la pandèmia, la situació encara es va complicar més. Tard, però a temps, Xavi Hernàndez i Joan Laporta estan començant a posar ordre.
Señor mayor tuneao calle un poco
— rafaelismo en vena (@gitanomalo10) March 16, 2022
Te pueden pedir votox. Que pareces una momia
— Loki (@Dios_Loki666) March 16, 2022
Donde la pillas, amigo?
— Mauri Ferrer (@mauri_MR7) March 16, 2022