
Juventus
La Juventus continua fent un equip de primer nivell per tornar a aspirar a tot
Barça i Juve han viscut en els darrers anys trajectòries paral·leles. Tots dos havien dominat la seva lliga amb autoritat i ara lluiten per classificar-se per Europa. Els problemes econòmics també han estat similars i la gestió no ha estat la més encertada. Però tant un equip com l’altre comencen a sortir del pou i ara planifiquen bé el futur. En el cas del Barça, l’arribada de Joan Laporta i Mateu Alemany ho ha canviat tot. Ja s’ha notat aquest hivern i es notarà encara més el proper estiu, especialment si els culers aconsegueixen el fitxatge d’Erling Haaland.
La Juventus també està fent feina i ja ha confirmat el fitxatge de Vlahovic. El jove davanter serbi jugava fins ara a la Fiorentina i ha costat més de 75 milions d’euros. Després de Haaland era el jugador amb més pretendents d’Europa. Vlahovic, per cert, podria haver fitxat pel Barça a l’època Bartomeu però l’ex President va acabar rebutjant el fitxatge. Jugada mestra nobitaire, una més.
L’equip italià no en té prou amb Vlahovic i ara està a punt de tancar un fitxatge que faria molt mal al Barça. Es tracta de Denis Zakaria, una de les opcions dels culers pel mig del camp. Acaba contracte amb el seu actual equip, el Borussia Mönchengladbach, el proper 30 de juny i les seves característiques físiques (molt potent i gairebé dos metres d’alçada) fan que tingui un perfil diferent als jugadors que el Barça té actualment al mig del camp.
Pot jugar a diverses posicions d’aquesta zona i podria alternar titularitat amb suplència en funció del què interessi a cada partit. Cal tenir en compte que el FC Barcelona ja compta amb Nico, Gavi, Frenkie de Jong, Pedri i Busquets (que no se sap si seguirà) al mig del camp i un o dos reforços de nivell a cost 0 permetrien millorar el nivell de la plantilla i fer rotacions la propera temporada, la 2022-2023, que ha de ser clau pel futur culer.