La justícia espanyola deixa en llibertat 2 joves de 19 i 20 anys de Tarragona que ja acumulen més de 30 antecedents

Comparteix la notícia

Els arrestats de Tarragona acumulen una trentena d’antecedents i el jutge n’ha decretat la llibertat amb càrrecs

Assassinat a trets un home a Tordera

Els Mossos d'Esquadra investiguen una xarxa dedicada al narcotràfic a la presó de Brians 2

Comparteix la notícia

Els arrestats de Tarragona acumulen una trentena d’antecedents i el jutge n’ha decretat la llibertat amb càrrecs

Els Mossos d’Esquadra han detingut dos joves, de 19 i 20 anys i veïns de Tarragona, com a presumptes autors dels delictes d’amenaces i lesions lleus.

Se’ls relaciona amb una baralla entre dos grups que es va produir el 18 d’abril a la Part Alta de la capital tarragonina. Quan la policia va arribar al lloc dels fets la batussa ja s’havia dissolt però les investigacions han permès identificar diversos dels joves implicats i els principals responsables de la disputa.

Els Mossos també han recuperat un parell d’objectes utilitzats en la trifulga. Els detinguts acumulen entre tots dos una trentena d’antecedents.

Després de passar dissabte a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Tarragona, han quedat en llibertat amb càrrecs. Les diligències estan obertes i no es descarten més detencions.

1 pensa en “La justícia espanyola deixa en llibertat 2 joves de 19 i 20 anys de Tarragona que ja acumulen més de 30 antecedents

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.