
La jugada de l'AC Milan pot perjudicar una aspiració del Girona FC
L’AC Milan pot perjudicar el conjunt català
Després del seu pas pel Dortmund i el Girona, Reinier no ha aconseguit brillar com s’esperava, però el seu contracte és fins al 2026 i Ancelotti ja li ha dit que no serà aquest l’any en què pugui tenir oportunitat a l’equip merengue.
Fa 3 anys va arribar des del Flamengo amb un cost de 30 milions de dòlars i encara no s’ha aconseguit fer un lloc en algun equip europeu. Al Borussia Dortmund va tenir dues temporades en què no va tenir protagonisme, encara que l’equip és expert a treure el millor dels jugadors joves. De tornada a la lliga espanyola, va tenir l’oportunitat al Girona, però novament no va fer res rellevant.
Florentino, per part seva, segueix amb la seva política de fitxatges d’alt nivell, però també necessita jugadors joves amb futur per fer que el canvi de generació sigui més estable per a l’equip
En aquest moment, Jesús s’ha convertit en un problema per al Madrid que no té gaire clar com solucionaran perquè Ancelotti ni tan sols l’ha convocat per a la pretemporada. Però també l’ha instat a revisar les propostes que té per buscar un altre equip. Una de les millors que té per continuar a Europa és l’AC Milan, que ja han fet acostaments amb el club i amb el jugador per intentar que sigui el reemplaçament de Brahim Díaz.
Florentino planeja tancar la transacció amb els italians aviat, però té unes quantes condicions importants d’acceptar. A San Siro només estan disposats a pagar el 50% del salari de Reinier i tampoc no volen incloure una clàusula d’opció a compra obligatòria. Són condicions raonables a causa del baix rendiment del brasiler i fins ara la millor opció que tenen a Madrid. Aquesta jugada perjudicaria el Girona FC, que ja ha mostrat el seu interès a continuar comptant amb el brasiler malgrat la seva discreta temporada.