
Juanma Rodríguez
Va ser Gerard Piqué qui va col·locar a Juanma Rodríguez el malnom de Gargamel
Hi ha diversos periodistes de la Caverna mediàtica que destaquen pel seu odi a Catalunya i al Barça. Tothom parla de Tomás Roncero però n’hi ha encara un de pitjor, també habitual de ‘El Chiringuito‘. Es tracta de Juanma Rodríguez, més conegut com a ‘Gargamel’ (Gerard Piqué li va col·locar el malnom) per la seva semblança física amb el dolent de ‘Els Barrufets’.
Rodríguez ha escrit recentment un article contra Mapi León per encapçalar la revolta de futbolistes contràries a l’actual seleccionador espanyol femení, Jorge Vilda. Assegura Juanma Rodríguez que “el verbo chantajear viene que ni pintado al caso que nos ocupa porque lo que plantean en ese momento es que no piensan a volver a jugar si continúa el seleccionador, Jorge Vilda. Son, por lo tanto, quince chantajistas. Y no resulta baladí el club de procedencia de la mayoría de ellas, el Barça”.
El periodista de la caverna insistia: “lo que vosotras pretendéis es que Vilda juegue a lo que decidáis en vuestras habitaciones. Ay Mapi, Mapi, Mapi… que se os ve el plumerito“.
I rematava amb greus acusacions contra la Mapi les seves companyes: “¿cómo tienes la cara dura de decir que tú no necesitas ir a la prensa si es lo que hicísteis, aunque por debajo del mantel, todas y cada una de vosotras filtrándoselo todo a vuestros y vuestras amanuenses? Hace falta tenerla de hormigón armado“.
L’article ha tingut molta repercussió i moltíssima gent ha criticat el periodista de la caverna. Ja ningú li diu Juanma, li diuen Gargamel: “No les gusta la forma en que se les está entrenando, son entrenos de medio pelo, y sobre todo en el entrenador, se le dio el tiempo suficiente para demostrar su valía, la forma en que entró en la federación el entrenador tampoco está muy transparente, etc, etc”.
“Amb la Mapi no t’hi fiquis, feixista”.
“La manera más fácil de ganar popularidad es hablar del Barcelona, si no hablas de ell@s no comes Gargamel”.