
Juan Carlos I de España no viatjarà a Sanxenxo
Juan Carlos I de España seguirà vivint a Abu Dabi però visitarà Espanya de forma habitual
La Fiscalia li ha afinat a Juan Carlos I de España i ha arxivat totes les investigacions dels milionaris tripijocs que ha fet durant molts anys. Milions d’euros en comissions, diners sense declarar i un llarg etcètera que a qualsevol ciutadà normal l’enviarien durant una bona colla d’anys a la presó. Don Juan Carlos no serà ni imputat. Coses de l’Espanya Fraternal i Republicana de la Fiscalía del Gobierno PSOE-Podemos.
Un cop fet aquest pas s’ha especulat molt amb la possibilitat del retorn de l’ex rei espanyol al seu país. Finalment el Campechano va emetre un comunicat assegurant que es quedaria a viure a Abu Dabi però que visitaria constantment Espanya. Una de les periodistes que més en sap de la Casa Real, Pilar Eyre, ha explicat els veritables motius. “Desde que se fue de España estaba muy claro que no iba a volver. Juan Carlos, que es tanto o más listo que todos ellos juntos, no en vano está en la batalla política desde que era niño, sabe que los españoles han dejado de quererle”, ha assegurat Eyre.
Pilar Eyre dóna més detalls a la seva columna de la revista Lecturas del “no retorn” de Juan Carlos I de España: “Regresar en estas condiciones era impensable. Sin asignación, sin casa, sin poder moverse libremente, rodeado de una guardia pretoriana que le controlará cualquier movimiento y, aun así, salir siempre con el miedo en el cuerpo, no a que le pegan un tiro, que a eso no le ha temido nunca, sino a que le insulten, que le llamen ladrón, que le griten, como a su yerno, “cuidado con los bolsos”.
Eyre remata Don Juan Carlos explicant que s’ha quedat sol: “En el fondo nadie ha luchado para que Juan Carlos regresara a España porque nadie ha querido su vuelta. Ni el presidente Sánchez ni sus amigos del Ibex, que orbitan ahora alrededor de su hijo y para los que hubiera sido una complicación tener que dividir sus atenciones. Ni el propio rey Felipe, al que dificultaría extraordinariamente su situación”.
1 pensa en “El veritable motiu pel qual Juan Carlos I de España no torna al seu país”