
Els Mossos detenen Josep Costa per ordre judicial per fer-lo comparèixer al TSJC
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres per ordre judicial l’exvicepresident del Parlament Josep Costa per fer-lo comparèixer davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).
Costa estava citat davant del tribunal com a investigat a mitjans de setembre per desobeir el TC en permetre debatre al ple sobre monarquia i autodeterminació.
L’exvicepresident, però, va decidir no presentar-s’hi argumentant que ell no reconeix el tribunal per jutjar cap acord del Parlament i que no estava “disposat a establir una taula de diàleg amb jutges i fiscals repressors, que no entenen la separació de poders”.
El TSJC va decidir no tornar-lo a citar però es va reservar la possibilitat de fer-lo comparèixer “mitjançant la força pública”.
4 pensaments en “Josep Costa detingut pels Mossos”