Greus problemes entre Jorge Javier Vázquez i aquesta històrica de Sálvame

Comparteix la notícia

Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera podrien haver trencat la seva amistat

Greus problemes entre Jorge Javier Vázquez i aquesta històrica de Sálvame

Jorge Javier Vázquez

Comparteix la notícia

Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera podrien haver trencat la seva amistat

Quan Sálvame va començar a anar malament i la direcció del programa va començar a prendre decisions, Carlota Corredera va ser una de les primeres de saltar. La col·laboradora era una de les figures més properes a Rocío Carrasco i a Jorge Javier Vázquez i el català va plorar la seva sortida. Malgrat els rumors de sortida definitiva, la gallega ha tornat al primer canal de Mediaset i s’ha retrobat amb els seus companys.

Corredera tornava a presentar un programa a Telecinco i parlava dels presumptes fills il·legítims dels famosos. Va parlar d’un presumpte fill il·legítim de Julio Iglesias i també va reservar un programa per Albert Solà, que tristament va perdre la vida abans de participar a l’entrevista. “Jorge i jo no hem parlat en mesos”, va començar dient, deixant clar que la relació no era tan bona com semblava.

Jorge Javier Vázquez no aconsegueix recuperar l’audiència de Sálvame

Va argumentar que després de 13 anys en antena, necessitava una desconnexió total. “Aprofito aquest altaveu per dir que hi ha molta gent a qui no li he contestat missatges des del 25 de març que em vaig anar, però ho vaig fer només per desconnectar”, una excusa perfecta per intentar salvar el seu passotisme i la seva mala educació.

Però no tot va ser perfecte per part de Jorge Javier. “Quan ens vam trobar al passadís em vas dir: ‘Seràs filla de puta que has sis mesos sense trucar-me”, va revelar la presentadora. El missatge es va fer viral i va ser molt comentat a xarxes socials. Hi ha qui considera que la relació s’ha trencat per sempre més i alguns consideren que encara existeix una bonica amistat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.