
Jordi Martín vuelve a la carga contra Gerard Piqué y mete a Colau de por medio
Jordi Martín la torna a fer grossa contra l’exfutbolista del FC Barcelona
Han passat algunes setmanes des que el Jutjat 6 de Barcelona va determinar la sentència que hauria de complir el fotògraf Jordi Martín. Es tracta d’una mesura d’allunyament que Clara Chía va imposar contra el paparazzi, però aquest no ha temut tornar a fer declaracions sobre la parella del moment.
El programa del periodista Jorge Viera ha estat l’escenari on Jordi Martín ha carregat contra Piqué i la seva nòvia. La premissa de totes les seves declaracions és que vol que tothom conegui la veritable cara de Piqué. La vida de l’exfutbolista sempre ha estat molt comentada pels passadissos de la premsa i Martín assegura saber moltes coses comprometedores.
“Jo m’he assabentat del que ha fet Piqué a Barcelona. En 13 anys m’he assabentat de moltes coses de les que ha fet Piqué a les nits. Barcelona és una ciutat molt compacta, molt petita, i tu te n’assabentes de tot. I Piqué, de veritat, jo crec que només li ha quedat la Colau, l’alcaldessa, per fumar-se-la. Piqué ha estat amb mitja Barcelona, Jorge”. El fotògraf va assegurar durant l’entrevista.
Encara que aquestes són paraules molt fortes i directes, no s’hi ha quedat, sinó que ha seguit. Va assegurar que pensava molt en la situació de Shakira quan veia tot el que es deia i què feia el propietari de Kosmos. També va assegurar que Tonino, el germà gran de la cantant colombiana, li havia fet una invitació al seu domicili perquè Martín li expliqués tot el que sabia de Piqué.
Durant una conversa Tonino li hauria preguntat sense objeccions quantes infidelitats hauria estat suportant Shakira. Tot i que en aquesta ocasió el periodista va preferir guardar silenci i no donar cap resposta.