Jordi Cuixart parla clar al The New York Times

Comparteix la notícia

Jordi Cuixart torna a defensar la dignitat que han perdut la majoria de polítics

Jordi Cuixart

Jordi Cuixart

Comparteix la notícia

Jordi Cuixart torna a defensar la dignitat que han perdut la majoria de polítics

El president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, ha denunciat a ‘The New York Times’ que és un “pres polític al cor d’Europa”: “Volen que canviem els nostres ideals”, ha dit en una entrevista al rotatiu nord-americà que aquest dimarts publica un reportatge sobre ell. “Criminal o màrtir? Un pres planteja un dilema polític a Espanya”, titula el diari que veu als presos com “un maldecap diplomàtic” per a Espanya.

Preguntada pel cas, la ministra d’Exteriors espanyola, Arancha González Laya, nega que ni ell ni la resta d’independentistes empresonats siguin “presos polítics”.

“Són polítics que han vulnerat les lleis”, diu la ministra. Per contra, Cuixart assegura que no demanarà perdó i que ho tornaria a fer. “En algun moment, Espanya haurà de reflexionar i preguntar-se: ” Què faran amb mi?”, diu a ‘The New York Times’. “Eliminar-me? No poden”.

1 pensa en “Jordi Cuixart parla clar al The New York Times

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.