[VÍDEO]: L’espectacular recepta de pasta de Jordi Cruz

Comparteix la notícia

Jordi Cruz comparteix una recepta molt fàcil

[VÍDEO]: La brutal recepta de pasta de Jordi Cruz

Jordi Cruz

Comparteix la notícia

Jordi Cruz comparteix una recepta molt fàcil

El cuiner català Jordi Cruz ha compartit un vídeo a Instagram on apareix cuinant una recepta de pasta que sembla fàcil però molt bona. Amb tres estrelles Michelin, propietari del restaurant Àbac de Barcelona i membre del jurat del programa de Televisión Española, Masterchef, Cruz s’ha convertit en una figura molt popular tant del món de la gastronomia i també de la relevisió.

Jordi Cruz aprofita per fer publiciat de Tefal: Ahora preparar una pasta sin casi ensuciar nada es posible gracias a las sartenes Ingenio de @tefal_es. Quítales el mango y utilizalas para cocinar, en el horno e incluso para emplatar. Consigue tu set de ingenio con un 20% de descuento con mi código JORDI2O en www.tefal.es valido para los 3 sets de mango extraíble. Con Ingenio, del fuego al horno y del horno a la mesa. El cuiner explica que traient el mànec de la cassola aquesta és molt funcional.

El mateix Jordi Cruz també explica la recepta pas a pas. Són passos fàcils de complir i que no s’assemblen gens ni mica a les complicades receptes que prepara a l’Àbac i que preparen els grans xefs amb estrelles Michelin. Pas a pas:

1. En una de les paelles col·loquem els pebrots sencers, la ceba a trossos i l’all amb oli i embolicat en paper d’alumini.

2. Ho rostim tot junt 20-30 min a 200 °C

3. En sortir del forn, deixem 1 min refredar i tapem la paella uns minuts perquè el pebrot s’acabi de coure

4. En una batedora afegim els pebrots pelats, la ceba, els anacards o la nata, la llet, el suc de llimona, sal i pebre i l’all.

5. Processem tot junt fins a tenir una salsa cremosa.

6. Coem la pasta seguint les instruccions (guardem una mica de l’aigua de cocció).

7. En una paella afegim la salsa, alfàbrega fresca , la pasta, i una mica d’aigua de cocció i barregem bé.

8. Afegim el formatge i ho fiquem tot al forn a gratinar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.