
Jordi Cruyff
Jordi Cruyff proposa el seu candidat
Amb Ronald Koeman sentenciat, les diferents veus autoritzades del FC Barcelona comencen a apostar per diferents candidats. Gerard Piqué i Andrés Iniesta aposten cegament per Xavi Hernàndez, mentre que Jordi Cruyff està pressionant a Joan Laporta perquè el substitut de l’heroi de Wembley sigui Robert Martínez, que actualment és l’entrenador de la Selecció de Bèlgica.
Ni Xavi ni Martínez vindran de manera immediata, excepte algun gir de guió d’última hora. L’exjugador blaugrana s’ha compromès amb l’Al-Saad per acabar la temporada i anar-se’n ara seria deixar l’equip i el projecte a mitges. Pel que fa a l’entrenador del combinat belga, aquest estiu hi ha el Mundial de Qatar i és una fita molt important tant a nivell personal com esportiu.
Així, doncs, s’han parlat d’altres noms que comparteixen l’estil Barça, com Jürgen Klopp o Erik Ten Hag. Tot i això, la solució podria ser triar un tècnic pont que prepari el camí a l’entrenador definitiu. Aquest seria Sergi Barjuan, que ara entrena el filial blaugrana.
2 pensaments en “Jordi Cruyff recomana a Laporta aquest recanvi per Koeman”