
Jordi Alba - FOTO EUROPA PRESS
Jordi Alba és notícia i no pels seu talent sobre la gespa
Les darreres setmanes i mesos s’ha parlat molt dels locals d’oci de la ciutat de Barcelona. Sutton és la discoteca on presumptament Dani Alves va agredir sexualment una noia en el lavabo del reservat. Sense cap ànim de comparació, ‘La Traviesa’ és el local situat al carrer Tusset on treballava Clara Chía i freqüentava Gerard Piqué. L’excapità i la publicista catalana i enemiga número de Shakira es van conèixer allà. Fa uns dies també hem conegut com funcionen aquests reservats i què fan els locals per captar públic femení.
Al programa de Rac1 Islàndia, que presenta Albert Om, van entrevistar un empleat que s’encarrega de convidar les noies guapes i “simpàtiques”. Explica que no només és cosa de Sutton i La Traviesa sinó que és una pràctica habitual a les discoteques amb més prestigi. Es proposa a aquestes noies entrar en el reservat i prendre alguna cosa amb els famosos, siguin futbolistes o de qualsevol altre àmbit. Evidentment, estan convidades a les copes i la seva presència és un reclam per la clientela masculina d’aquell local.
Jordi Alba no té la continuïtat assegurada i podria abandonar el FC Barcelona a finals de temporada
Albert Om preguntava si hi havia algun jugador de la primera plantilla del Barça a qui havien servit copes en un reservat i Pablo Jofra va dir un nom, Jordi Alba, a qui va deixar en molt mala posició. “No vas tenir una bona experiència?“, insistia Om i la resposta va ser: “Tracto per igual tots els clients, però si ets un mal educat i em fas la nit pitjor“.
L’exemple és clar i Jofra ho va explicar: Al Sutton hi ha unes escales per travessar d’una plataforma a una altra. Jo he d’anar amb la safata amunt, amb les begudes. Demanar-li a Jordi Alba que estava allà assegut, amb les cames totalment creuades a les escales, i directament dir-me: “No”. Li vaig dir, “Jordi, si us plau, et pots apartar?”, i directament, no. “Què no saps qui sóc?”