
Ronald Koeman podria convertir-se en l'entrenador de la Selecció Neerlandesa
Ronald Koeman va saber a l’avió de tornada que deixaria de ser l’entrenador
El partit del Rayo va ser la gota que va fer vessar el got. Un equip pot perdre, però no pot perdre tenint aquesta actitud. El Barça fa massa temps que és un equip sense rumb, sense idees i sense identitat. No hi ha un sistema de joc clar, els jugadors no estan cohesionats i tothom va per lliure. El fins ara entrenador, Ronald Koeman, no ha sabut donar el bo i millor de cadascú i el resultat ha estat pèssim: novens a la Lliga i amb un peu i mig fora de la Champions.
El Barça va fer oficial la destitució de l’entrenador en arribar a Barcelona. El club va penjar un comunicat a les seves xarxes socials. Tot i això, Koeman ho va saber una mica abans. Se’n va assabentar durant el vol de tornada. Joan Laporta seu a la primera fila de l’avió a l’esquerra i el tècnic neerlandès també a la primera fila de la dreta.
Durant molta estona, el President no va estar assegut al seu lloc sinó que es va moure unes files més enrere, amb la resta de directius, per poder parlar del futur de l’entrenador. Koeman, mentrestant, estava sol com un mussol conscient del que estava passant.
El Barça ja ha anunciat quin és el nom de l’entrenador que el substituirà. Serà Sergi Barjuan i ho farà de manera interina. És una elecció provisional fins que Xavi Hernández aterri amb Camp Nou i comenci a treballar per treure l’equip del pou.
4 pensaments en “Així i a aquest lloc va anunciar Laporta a Koeman que anava al carrer”