
Barça
Joan Laporta continua treballant a favor del FC Barcelona
Fa uns dies coneixíem la notícia sobre la renovació de Ronald Araújo. El central uruguaià i el FC Barcelona arribaven a un acord per allargar la seva relació fins l’any 2026, a canvi d’un sou d’entre set i vuit milions d’euros per temporada i una clàusula de rescissió de 1000 milions d’euros. Una excel·lent notícia que no arriba sola, perquè l’altra peça clau en aquesta mateixa situació, Gavi, també renovarà.
Així ho ha explicat el President Joan Laporta. Queda clar que treballa de valent per construir una plantilla competitiva de cares a la temporada que ve. Buscant nous jugadors externs i retenint els presents. “Araujo forma part d’aquesta generació d’Araujo, Pedri, Nico, Ansu Fati. Esperem que tinguem una bona notícia amb Gavi aviat, s’està treballant. Això té el seu procés”, va assegurar en un discurs pronunciat des de la gespa
“Esperem que tinguem una bona notícia amb Gavi aviat”. Això és el que desitja Joan Laporta i el que desitja tot el barcelonisme. No pot ser que un jugador amb el nivell de l’andalús, que és un dels millors jugadors de la plantilla i amb una gran projecció de futur, tingui una clàusula de rescissió de 50 milions d’euros i un salari de 100.000 euros. Cal fer els deures com més aviat millor i no deixar-lo escapar.
Gavi sempre ha explicat que sent els colors i que vol triomfar a Can Barça. El problema, però, igual que ha passat amb Ronald Araújo, són els diners. La diferència és econòmica i el representant està en converses constants amb el club per posar-hi solució. Fins ara aquest era Iván de la Peña i la relació era molt bona. Tot i això, al Barça li consta que grans representants com Jorge Mendes l’han intentant convèncer. Seria una notícia perfecta i que tot el barcelonisme celebraria.