Joan Laporta dóna bones notícies amb les renovacions de Gavi i Ronald Araújo

Comparteix la notícia

Joan Laporta continua fent feina per evitar la sortida de dos jugadors clau

Joan Laporta
Comparteix la notícia

Joan Laporta continua fent feina per evitar la sortida de dos jugadors clau

La temporada 2022-2023 serà la primera sencera de Xavi Hernàndez a la banqueta del Barça. El tècnic de Terrassa ha fet recuperar la il·lusió a l’afició culer i l’objectiu és configurar una plantilla que pugui lluitar fins al final a les tres màximes competicions. El somni del Triplet (Copa, Lliga i Champions) encara és lluny però Joan Laporta i Xavi Hernàndez es proposen fer un bon paper i poder jugar contra tots els rivals de tu a tu. Que el Barça ha tornat és innegable després del 0-4 al Santiago Bernabéu.

Per poder tenir una bona plantilla calen incorporacions però també cal mantenir el què ja funciona. Hi ha diverses renovacions en marxa i les dos que s’han de tancar sí o sí són les de Gavi i Ronald Araújo. El migcampista andalús ha meravellat tothom amb només 17 anys i pot ser una llegenda del club si continua així. Acaba contracte l’any 2023 i ara per ara no hi ha un acord a nivell econòmic entre les dues parts. És qüestió de temps ja que el jugador val renovar però no val a badar.

Més complicada sembla la d’Araújo ja que el futbolista no veuria amb mals ulls una sortida i té bones ofertes del futbol anglès. A aquestes dues renovacions s’ha referit Joan Laporta durant una entrevista a un mitja espanyol assegurant que “Bueno, esto va por buen camino. Sí, son jugadores que queremos que continúen, dentro de estos niveles salariales que estamos estableciendo. Nos gustaría que siguieran muchos años”.

Li han insistit ja que hi ha preocupació que les renovacions estiguin encallades però el President del FC Barcelona ha enviat un missatges de tranquil·litat a l’afició: “Bueno, se está negociando y todo va con absoluta normalidad con Araujo y con Gavi”.

1 pensa en “Joan Laporta dóna bones notícies amb les renovacions de Gavi i Ronald Araújo

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.