Joan Gaspart anuncia un fitxatge… del Real Madrid

Comparteix la notícia

Joan Gaspart valora el cas Dembélé

Joan Gaspart

Joan Gaspart

Comparteix la notícia

Joan Gaspart valora el cas Dembélé

L’expresident del FC Barcelona Joan Gaspart ha passat pel programa de ràdio La Tribu i ha parlat de tots els temes d’actualitat del FC Barcelona. El pitjor president de la història del club (fins l’arribada de Josep Maria Bartomeu) ha valorat la crisi esportiva i institucional que viu el club i també s’ha mostrat optimista amb l’arribada de Xavi Hernàndez, que considera que és la persona adequada per adreçar el rumb.

Joan Gaspart també va comparar la situació de FC Barcelona i Reial Madrid a nivell institucional. Va explicar que el Barça està sotmès a un major control públic, dels seus seguidors i dels mitjans de comunicació i per això els diaris i les televisions parlen més dels problemes que té el Barça i menys dels problemes que té el Madrid.

Joan Gaspart ha valorat el cas Dembélé i ha criticat la decisió de la Junta Directiva actual, que ha considerat deixar-lo a la graderia fins a final de temporada perquè no ha acceptat la renovació. L’empresari hoteler considera que és “ser cornut i pagar el beure” tenir un actiu fora del camp i, a més, haver de pagar-li el sou.

L’expresident també va tenir unes paraules cap al Reial Madrid i cap a Florentino Pérez i va anunciar un fitxatge blanc. Va donar l’exclusiva de l’arribada de Kylian Mbappé al Real Madrid: “Us donaré una exclusiva. Kylian ja ha fitxat pel Reial Madrid, n’estic segur. Coneixo a Florentino Pérez i n’estic segur”.

Finalment també va parlar de la possibilitat que algun dia, clubs com el FC Barcelona i el Reial Madrid es converteixin en Societat Anònima esportiva. Gaspart va ser molt clar: “mai, per sobre del meu cadàver, mai”. En aquest sentit, el Barça s’està plantejant que entrin quantitats externes, però mai es farien amb el control total sinó que aquesta participació seria del 49%.

4 pensaments en “Joan Gaspart anuncia un fitxatge… del Real Madrid

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.