Javier Tebas manipula contra el Barça i “prohibeix” el fitxatge d’Erling Haaland

Comparteix la notícia

Javier Tebas allunya Erling Haaland del FC Barcelona

Javier Tebas amenaça el Barça

Javier Tebas amenaça el Barça

Comparteix la notícia

Javier Tebas allunya Erling Haaland del FC Barcelona

El President de la Liga, Javier Tebas, va ser un actor important en el cas Leo Messi. Va deixar molt clar que el FC Barcelona no complia amb el límit salarial i que la inscripció del jugador argentí era impossible. Ara, ha tornat a comportar-se com el jugador 12 del Real Madrid i ha allunyat Erling Haaland del Camp Nou. Tebas diu que, ara per ara, el Barça no pot incorporar el jugador del Borussia Dortmund. Haaland només n’és un exemple. El mateix va passar amb Ferran Torres abans que Barça i Manchester City arribessin a un acord. I el mateix passarà amb altres noms amb qui el club hi estigui interessat.

“¿Por qué ha llegado a esta situación? Porque ha ido al límite en el gasto salarial y si se te caen el 25% de los ingresos tienes un problema porque los contratos de los jugadores siguen estando”, ha explicat Javier Tebas, deixant clar que Josep Maria Bartomeu és el culpable d’aquesta situació “Ya venían de una situación donde su masa salarial estaba muy por encima de sus competidores y encima caen los ingresos como han caído en la pandemia”, ha afegit.

Hoy, estando la situación como está, no puede tener a Haaland. Si hubieran entrado en el acuerdo con CVC, si se fueran algunos jugadores… podrían permitir acometer algo así. Tienen todavía meses para trabajarlo”, ha conclòs, deixant molt clar que el fitxatge del noruec està prohibit, ara per ara.

La solució passa perquè el FC Barcelona aconsegueixi alliberar massa salarial. Per fer-ho possible, ha de desfer-se de jugadors que no compten per l’entrenador i que no tenen el nivell suficient per jugar al Camp Nou. Sergiño Dest, Sergi Roberto, Clément Lenglet, Martin Braithwaite, Riqui Puig i Oscar Mingueza formen part d’aquesta llista. Després hi ha altres jugadors com Memphis Depay o Frenkie de Jong, els quals haurien de ser venuts i arriba una oferta potent per a ells.

1 pensa en “Javier Tebas manipula contra el Barça i “prohibeix” el fitxatge d’Erling Haaland

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.