Jugada bruta de Javier Tebas al Barça per aquest fitxatge

Comparteix la notícia

Javier Tebas continua la seva campanya contra el Barça

Jugada bruta de Javier Tebas al Barça per aquest fitxatge

Jugada bruta de Javier Tebas al Barça per aquest fitxatge FOTO - Europa Press

Comparteix la notícia

Javier Tebas continua la seva campanya contra el Barça

No se n’amaga. Javier Tebas, presidente de la Liga de Fútbol Profesional, assegura ser votant de VOX. De fet fins i tot li va recomanar (amb la xuleria habitual d’aquesta gent) a Gerard Piqué que votés el partit liderat per Santiago Abascal. Tebas anys enrere va militar a grups més a la dreta de VOX amb la qual cosa ja està tot dit. Guanya més de 3 milions d’euros anuals com a president de la màxima competició i exerceix gairebé control sobre tot.

Només Barça i Real Madrid s’hi oposen. Joan Laporta i Florentino Pérez són dues persones intel·ligents i saben que l’interès dels seus clubs passa per una aliança entre ells. Pot semblar estrany tenint en compte la rivalitat històrica entre culers i merengues però és totalment comprensible si tenim en compte el greuge comparatiu que els dos principals clubs de la Lliga espanyola tenen respecte els altres grans d’Europa.

És per això que els dos clubs formen part del projecte de la Superliga… i Tebas té pànic a deixar de tenir el control. La darrera rebequeria del President de la Liga ha estat intentar bloquejar un dels objectius del FC Barcelona per la propera temporada: Youssoufa Moukoko. La perla del Borussia Dortmund té només 18 anys acabats de fer però ja va ser convocat al passat Mundial amb la selecció alemanya.

Acaba contracte i molt possiblement no renovarà amb el Dortmund. Ell vol venir al Camp Nou i d’aquí una setmana ja es pot començar a negociar directament amb ell. Però sembla que a Javier Tebas no li fa gràcia i intentar boicotejar el fitxatge amb l’excusa del límit salarial. Una excusa molt agafada amb pinces si tenim en compte que d’aquí al mes de juny el Barça pot vendre jugadors o aconseguir que alguns que cobren molt com Busquets o Jordi Alba acabin marxant i, per tant, alliberin massa salarial.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.