
Janet Sanz
Janet Sanz, de vacances a Menorca
La segona tinenta d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, Janet Sanz, és del mateix partit que Ada Colau, Jèssica Albiach i companyia. Els Comuns és una formació que es va dir d’esquerres. Vol pujar els impostos a la classe mitjana que és qui treballa i aguanta el país, vol mantenir l’impost sobre la mort, que obliga a pagar als fills uns impostos per heretar quelcom que ja s’ha gravat anteriorment amb altres impostos.
Són persones que van contra el progrés econòmic de tots els altres menys el seu. Ells segueixen cobrant sous altíssims que els permeten passar unes vacances de luxe a bord d’un vaixell. Un vaixell, val a dir, que contamina, perquè no va amb rems. És el cas de la regidora de Barcelona, que gaudeix d’allò que ella mateixa i el seu partit critiquen: contaminar i una vida adinerada.
Sanz ha publicat la imatge al seu perfil d’Instagram. No amaga les seves incoherències i les seva hipocresia. El director general d’Anàlisis i Planificació Estratègica de l’Acció Exterior, Joan Maria Piqué, ha publicat aquestes dues captures d’Instagram al seu compte de Twitter i ha manifestat amb ironia: “Artur Mas i la dreta catalana en el seu vaixell de Menorca. Ai no, perdoneu, no eren aquestes fotos”.
Recordem que Artur Mas també va ser molt criticat per l’esquerra després d’aparèixer gaudint de les vacances. És clar que tots les poden gaudir, però la incoherència rau en què aquells que critiquen aquestes pràctiques sempre les acaben provant.

1 pensa en “Les luxoses vacances de Janet Sanz mentre la carraca comuna critica altres que fan el mateix”