
Jair Domínguez
Jair Domínguez ha volgut fer una broma a l’escriptor i aquest ha contestat de manera brillant
Molts catalans els han definit com un “gran trio”. Altres han considerat que falta en Peyu. Sigui com sigui, són tres protagonistes molt estimats pels catalans: en Jair Domínguez, en Quim Monzó i la Neus Rossell. Tots tres surten amb cara de circumstàncies, sense saber de què la cosa. El del mig, l’escriptor, porta un centre de flors que porta la inscripció: “a notre grand-pere”, que en francès vol dir, “al nostre avi”.
La reacció de Quim Monzó ha estat espectacular: Què collons és això?. Ell ha estat el primer en comentar. De seguida han arribat els altres comentaris: “Quina merda de centre/u/o de taula”, “Això es posa als cementiris a França. És en record a l’avi….”, “Gran en Monzó! T’enyorem!”, “Ram de cementiri?”. Ningú entén el significat, només l’entenen ells tres.
Jair Domónguez tornarà amb l’Està Passant de Toni Soler
En Jair Domínguez és un dels protagonistes del Búnquer, un programa de Catalunya Ràdio que s’enregistra en un búnquer ‘desconegut’, on també hi participa en Peyu i la Neus Rossell, la seva parella. Després de mesos d’amistat, va sorgir l’amor entre dos dels membres del búnquer. Fa uns mesos els vam veure junts en un casament i van emocionar els seus seguidors.
En Peyu i en Jair també participen habitualment al programa ‘Està Passant’, que presenta Toni Soler i que s’emet cada vespre abans del Telenotícies Vespre. Abans de donar pas a Toni Cruanyes, els humoristes sempre analitzen l’actualitat política, social i cultural des d’un punt de vista còmic.
A través de Youtube, aquesta parella també continuarà amb el seu habitual Bricoheroes, el programa de bricolatge que ensenya a muntar mobles amb un discurs molt crític.