
Jair Domínguez i Peyu
Jair Domínguez considera “nazis” i “censors” els responsables de retirar Bricoheroes
TV3 ha cancel·lat l’emissió De Bricoheroes. Les audiències eren molt bones i el programa agradava. Els seus protagonistes, els humoristes Jair Domínguez i Peyu, són molt estimats pel públic de TV3. Estan ensorrats. No entenen com s’ha pogut limitar la seva llibertat d’expressió i, a més, amb una excusa tan absurda com la que ha donat la Televisió de Catalunya.
Els principals herois de l’espanyolisme, Toni Cantó, Inés Arrimadas, Anna Grau, són els qui es van queixar del programa. Cantó, que no entén el català i no el parla (per això diu que no el deixen actuar a Catalunya) sí que va entendre l’esquetx i el va poder criticar. Domínguez no ha pogut parlar més clar: “no cal que patiu ni que feu crowfundings ni je suis bricoheroes perquè estem bé”. Un missatge tranquil·litzador que ha agradat.
“Salut i república i mort al nazi i al feixista censor”, ha conclòs tot seguit. Els vídeos es poden seguir mirant a Internet a plataformes com Youtube. Cal no eliminar l’humor. La censura no és pròpia de cap democràcia. Domínguez va explicar també que estan gravant una nova temporada. Un missatge que ha tranquil·litzat l’audiència.
La Televisió de Catalunya explica que el programa feia publicitat no permesa. És a dir, citaven marques comercials o aquestes apareixen en pantalla sense que es fes referència a que era una publicitat.
1 pensa en “Jair Domínguez passa comptes per la cancel·lació de Bricoheroes”