
Isco Alarcón
Isco ho explica en una entrevista concedida al diari Marca
L’exjugador del Málaga, Sevilla i el Real Madrid, Isco Alarcón, ha concedit una entrevista al diari Marca on ha repassat la seva trajectòria professional i ha confessat detalls importants de la seva vida personal i esportiva. Després de guanyar cinc copes d’Europa i molts altres títols a nivell de club i també de la Selección Española, l’andalús no ha dubtat a repartir a tort i a dret.
Assenyala a l’exdirector esportiu del Sevilla FC, Monchi, de qui diu que el va agredir i que testimonis presents els van haver de separar. Tot va començar amb la sortida de Julen Lopetegui. Quan l’entrenador basc va abandonar el club de Nervión, segons el migcampista, es va posar a disposició del club i va oferir la seva sortida per solucionar els problemes econòmics.
“No sé si me queréis, si no me queréis… Sé sincero conmigo y lo arreglamos sin problemas. Estoy a vuestra disposición”, va dir. I acte seguit Monchi li va dir que “si encuentras algo mejor vete”. A partir d’aquest moment, el directiu va començar a trucar-li a ell i al seu advocat cada dia, demanant-los de males maneres que signessin la rescissió del contracte.
Isco es troba actualment sense equip
“Comenzó a llamarme cada día tanto a mí como a mi abogado atosigándonos para firmar la rescisión. Entonces fui a hablar con él de nuevo y le dije: “Mira Monchi, tú no estás siendo sincero ni conmigo, ni con la gente a la que le cuentas las cosas. Yo me quiero quedar y tú vas diciendo que yo me quiero ir”. Y ahí entonces hubo un poco de conflicto…“
I encara més. “Le dije que era la persona más mentirosa que me había encontrado en el mundo del fútbol y me agredió. Vino hacia mí, me cogió del cuello, nos apartamos y ya nos tuvieron que separar del todo. Como comprenderás, tras eso, yo no quería seguir ahí bajo ningún concepto. Y aunque me daba pena, porque hice muy buena relación con mis compañeros y la afición me trató de maravilla, yo no podía estar a gusto en un club en el que el director deportivo me agrede y nadie se pronuncia, ni se disculpa. Ni por la agresión, ni por todas las mentiras que iba filtrando. Así que perdoné mi contrato y me fui“.
El malagueny explica que una persona de seguretat els va aconseguir separar i que la baralla no va anar a més. Lamenta que per molta tensió que hi hagués, se sobrepassessin els límits de la paraula i s’actués amb violència.