
Isabel Rodríguez, portaveu del Gobierno de España
Rodríguez assegura que la taula de diàleg “no ha de fer témer per la unitat d’Espanya”
La ministra de Política Territorial, Isabel Rodríguez, ha assegurat que la taula de diàleg “no ha de fer témer per la unitat d’Espanya” perquè el govern espanyol es mou en el marc constitucional.
“Em segueix xocant que en aquesta cambra parlamentària posem en qüestió el diàleg”, ha dit la ministra aquest dimecres a la tarda en una compareixença al Congrés davant les crítiques de PP, Vox i Cs. Rodríguez ha argumentat que en l’etapa actual “no hi cap l’immobilisme ni la unilateralitat” i ha dit que el govern espanyol vol propiciar que Catalunya sigui “motor econòmic” d’Espanya.
La titular de Política Territorial també ha reivindicat la represa de la Comissió Bilateral i ha dit que “no s’hauria d’haver interromput mai” aquest espai de diàleg.
4 pensaments en “Isabel Rodríguez ensorra definitivament el processisme dient això sobre la taula de diàleg i la Unidad de España”