Irene Urdangarin segueix els passos de Froilán en aquest aspecte

Comparteix la notícia

Irene Urdangarin nou motiu de preocupació per a Cristina de Borbón

Irene Urdangarin segueix els passos de Froilán en aquest aspecte

Irene Urdangarin segueix els passos de Froilán en aquest aspecte FOTO - Europa Press

Comparteix la notícia

Irene Urdangarin nou motiu de preocupació per a Cristina de Borbón

De tota la vida Froilán de Marichalar sempre ha estat el més conflictiu dels néts de Juan Carlos I de España i Sofía de Grecia. Ja ho va demostrar al casament dels seus tiets, els actuals reis espanyols, donant cosses a la resta de nens que formaven part de la cerimònia. Més endavant es va fer conegut per disparar-se un tret al peu i ja sent major d’edat per les seves festes.

El descontrol ha estat molt elevat i actualment és a Abu Dhabi. L’han col·locat a una empresa propera al seu avi matern però és evident que no té ni estudis ni suficient capacitat. Seria un de tants ninis si en comptes de néixer a la Familia Real ho hagués fet a una família pobra. Gandulejar és l’esport preferit dels Borbons i la seva germana ha seguit un camí similar però Victoria Federica és més espavilada.

S’ha fet influencer i cobra per anar a festes, festetes i actes diversos. I pel què sembla la seva cosina Irene Urdangarin vol seguir les seves passes.

Ho explica la revista Vanitatis: “Hace unos meses, unos amigos de la infanta Cristina le preguntaron a Irene Urdangarin, en presencia de su madre, a qué quería dedicarse. Y ella, resuelta y decidida, mostró su querencia por la moda y las redes sociales, como su prima Victoria Federica. Varios de los presentes rieron. Incluso Cristina aunque después intentó aclarar la respuesta con su hija. Irene hace tiempo que “ha bajado su rendimiento académico” y la posibilidad de dedicarse a la moda “le ronda la cabeza”.

Això no ha fet gens de gràcia a Cristina de Borbón: “La infanta Cristina no estaría demasiado feliz con esta posibilidad. Irene y su prima Victoria de Marichalar son muy amigas y las historias de la primera podrían haber sido una inspiración la pequeña Urdangarin y esa posibilidad de dedicarse a la moda“.

La germana de Felipe VI ja ha pres mesures: “A Cristina le gustaría volver a vivir en España, en Barcelona si pudiera ser, pero mientras Irene NO se centre, se quedará en Ginebra”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.