
Frenkie de Jong té tots els números per sortir el proper estiu i el Barça estudia totes les ofertes
El fitxatge de Frenkie de Jong no va ser barat. 75 milions d’euros va cobrar l’Ajax d’Amsterdam per un migcampista molt jove però amb molt de futur. Ara ja té 24 anys i malgrat que és titular amb el Barça no ha assolit el nivell d’estrella que s’esperava d’ell. De Jong ha jugat 137 partits oficials amb el FC Barcelona, ha fet 13 gols i 16 assistències. Val a dir que ha fet alguns partits brillants però també ha passat per etapes molt fosques on la seva presència dins del terreny de joc ha estat testimonial.
Malgrat aquestes circumstàncies hi ha molts equips d’Europa que encara confien en ell i el Barça ho sap. El club presidit per Joan Laporta acceptaria una bona oferta (de 70 milions d’euros mínim) per fer caixa o per poder reforçar altres posicions més prioritàries. S’ha especulat molt darrerament i equips com PSG, Bayern de Munic, Manchester United o Manchester City tenen prou múscul financer per fer una oferta en condicions.
El Manchester City de Pep Guardiola ha revifat l’interès pel neerlandès després de la cruel eliminació a la Champions contra el Real Madrid. L’equip anglès és clar dominador de la Premier League a les últimes temporades però Guardiola no acaba de trobar la fòrmula perquè la primera “orelluda” arribi a les vitrines de l’Etihad Stadium.
El City hauria fet una proposta molt interessant al Barça. Es tractaria d’un intercanvi sense diners pel mig. Frenkie de Jong sortiria del camp direcció Manchester i aquí arribarien Bernardo Silva i Aymeric Laporte. Silva és una vella aspiració del FC Barcelona. És un migcampista amb més gol que de Jong (enguany ha fet 8 gols a la Premier i en anterior temporades n’havia arribat a fer més) mentre que Laporte és un defensa central amb molta experiència i titular a la selecció espanyola. Podria formar una gran parella de centrals amb el recentment renovat Ronald Araújo.
2 pensaments en “L’intercanvi que proposa el Manchester City per Frenkie de Jong i que el Barça hauria d’acceptar”