
L'intercanvi que el FC Barcelona proposa al Manchester United per endur-se una de les sensacions del Mundial FOTO - Europa Press
El FC Barcelona continua treballant per millorar la plantilla i ara valora un intercanvi sorprenent
El Mundial ja encara la seva recta final i com és habitual sempre hi ha sorpreses i decepcions. A nivell de seleccions més o menys s’han anat produint els pronòstics i només l’eliminació a fase de grups d’Alemanya i als vuitens de final d’Espanya han provocat l’adéu abans d’hora de dues seleccions que, sense ser clares favorites, sempre són a totes les travesses per arribar lluny. S’esperava més de futbolistes com Pedri i alguns, com Cristiano Ronaldo, han demostrat que la seva època ja ha passat.
També futbolistes que apuntaven maneres han acabat de confirmar-se com Kudus a la selecció de Ghana, Enzo Fernández a l’Argentina, Gonçalo Ramos a la portuguesa o Cody Gakpo a la dels Països Baixos. I finalment trobem altres jugadors que es podrien considerar com a renascuts després de mesos complicats. En aquest grup els exemples més clars són Neymar, Leo Messi i Marcus Rashford.
Aquest últim ja va sonar pel Barça ara fa un any al mercat d’hivern i ara torna a sonar amb força. Fins i tot el FC Barcelona estaria valorant proposar un intercanvi. Rashford per Ousmane Dembélé, que també està realitzant un gran Mundial.
No és l’única operació que podria haver-hi entre el Barça i el Manchester United aquest proper estiu. Per una banda el club català està interessat en Diogo Dalot, que acaba contracte i és prou conegut l’interès dels red devils per Frenkie de Jong. Tot i així no se sap què acabarà passant amb el neerlandès ja que constantment hi ha canvis d’opinió, sobretot per part de l’entitat catalana.