
La innovació que han presentat els germans Roca al Mobile
Els germans Roca proposen un viatge sensorial a través de la xocolata servint-se de la realitat virtual
Mobile World Capital Barcelona i els Germans Roca han mostrat aquest dimarts al Mobile World Congress el seu nou projecte, un viatge a través dels cinc sentits que recorre Barcelona de manera ‘phygital’, és a dir, presencialment i virtual. Per fer-ho possible, s’han creat cinc experiències on hi predominen cada un dels cinc sentits.
A partir de l’experimentació de l’olfacte de punts concrets de Barcelona, el visitant crea el seu mapa aromàtic, que es trasllada a un avatar. Seran aquestes preferències personals les que dibuixaran un viatge gustatiu personalitzat que conduirà l’usuari fins a un bombó amb el gust que se li adapta millor i que provarà mentre porta unes ulleres de realitat virtual.
Els bombons tenen tres gustos diferents. Un de dolç (caramel), àcid (llima i fruita de la passió) i picant (pebrot vermell i chili), creats entre els Germans Roca i Casa Cacao, dels quals se n’han fet 2.000 unitats.