L’enganyifa dels indults: Fernández Vara confirma que “se hace por España”

Comparteix la notícia

Fernández Vara recorda que l’alternativa al diàleg és la “confrontació”

Guillermo Fernández Vara

Guillermo Fernández Vara

Comparteix la notícia

Fernández Vara recorda que l’alternativa al diàleg és la “confrontació”

El president de la Junta d’Extremadura, Guillermo Fernández Vara, ha defensat aquest dimarts en roda de premsa els indults als presos independentistes.

Vara, que va ser un dels barons del PSOE crítics a l’inici del debat sobre l’aplicació de la mesura, ha afirmat que els indults “òbviament no beneficien el PSOE” però “és el que creiem que li va millor a Espanya”.

“Possiblement això resulta difícil d’entendre”, però “ens porta a un camí” i “l’alternativa és la confrontació”.

Vara ha recordat que l’estratègia de xoc del PP va portar a la celebració de dos referèndums. “No és el camí, el camí és el retrobament”, ha dit.

1 pensa en “L’enganyifa dels indults: Fernández Vara confirma que “se hace por España”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.