
Serveis mèdics Barça
El Barça té un altre jugador, a banda de Riqui Puig i Martin Braithwaite, que interessa a l’equip gallec
L’operació sortida és clau al FC Barcelona. Hi ha una sèrie de jugadors que ja fa temps que no compten per Xavi Hernàndez i alguns tenen una fitxa alta. Els primers noms que venen al cap en aquest sentit són els de Samuel Umtiti, Clément Lenglet i Philippe Coutinho, tot i que aquest últim està cedit a l’Aston Villa i l’equip anglès molt possiblement executi l’opció de compra per valor de 40 milions d’euros. Altres futbolistes no tenen un salari gaire elevat però ocupen una fitxa. És el cas de Riqui Puig i Martin Braithwaite.
Riqui Puig ha perdut el poc crèdit que li quedava. Cap dels últims 4 entrenadors del Barça pensa que té prou nivell. Tot i així ell insisteix a quedar-se fins esgotar el seu contracte al juny del 2023. El club li ha proposat diverses sortides en forma de cessió per agafar més experiència i tornar més endavant però fins ara sempre s’hi ha negat. Pel què fa a Martin Braithwaite, sempre s’ha comportat de forma professional i en aquest sentit facilitarà la seva sortida. Ell és el primer interessat a tenir minuts per poder anar al Mundial de Qatar amb la seva selecció, la de Dinamarca.
Tots dos jugadors interessen al Celta de Vigo i ara els gallecs en demanen un tercer. Es tracta d’Iñaki Peña. El porter és propietat del FC Barcelona però està cedit al Galatasaray, on està tenint molt protagonisme. El Barça té força clar que la propera temporada formarà part del primer equip però no hi ha res decidit al 100 %.
Les relacions entre els dos clubs són bones i el Barça podria aprofitar aquest interès del Celta per diversos jugadors culers per desencallar el fitxatge del lateral esquerre Javi Galán. Amb 27 anys s’ha acabat de consolidar i a les oficines del club català consideren que podria ser un bon substitut per Jordi Alba.