![[FOTO]: VOX empastifa Camprodon aprofitant el Día de la Raza](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2021/09/Ignacio-Garriga-de-VOX-1024x683.jpg)
Ignacio Garriga, de VOX
Garriga retreu a Cs que porti anys “abaixant el cap” i s’erigeix en el partit de la “reconquesta” de Catalunya
El líder de Vox, Ignacio Garriga, ha assegurat que no li sorprèn l’absència de Cs en la manifestació del 12 d’octubre. “Ells porten dècades abaixant el cap.
No tenen la ferma voluntat de plantar cara al separatisme, però cal dir als catalans que hi ha alternativa i és possible reconstruir i recuperar Catalunya”, ha assegurat Garriga en declaracions abans de la marxa.
“Nosaltres no arriarem cap bandera i reconquerirem pam a pam la nostra terra per tornar-la als catalans”, ha afegit, alhora que també ha critica el PP per no haver “plantat batalla” als independentistes com hagués hagut de fer. Garriga ha insistit en l’objectiu de Vox de “recuperar la Catalunya que el separatisme els ha arrabassat”.
“On se’ns diu que no podem treure les nostres banderes nacionals, on se’ns nega poder dir ben alt que som patriotes a Catalunya i que volem tornar aquella Catalunya que durant dècades ha estat segrestada per l’odi i la divisió”, ha afegit el líder de Vox, que ha definit el seu partit com la “primera força de reacció nacional” al Parlament.
2 pensaments en “Ignacio Garriga amenaça amb guerra: “Daremos la batalla para reconquistar Cataluña””