
Ibai Llanos organitza un partit al Camp Nou
Ibai Llanos prepara un partit dels seus amics contra el Barça
Ibai Llanos és un dels instagramers més coneguts i més influents del nostre país. És molt amic de Gerard Piqué i fan negocis junts, com el campionat de globus. Una iniciativa molt curiosa en què diferents equips (i seleccions) intentaven que el globus no caigués al terra durant el màxim temps possible. Ara, vol organitzar un partit al Camp Nou. Vol “22 persones que vulguin participar en el meu equip. L’objectiu és guanyar al Camp Nou”.
Encara no s’ha parlat dels noms que hi participaran. Segurament un d’ells serà Gerard Piqué, però també diferents noms vinculats al món de l’espectacle i al món d’Instagram. El partit estarà format per dues parts de 25 minuts, perquè els integrants són persones que no podrien aguantar dues parts de 45 minuts. Es disputarà al Camp Nou el proper 1 de juny i l’entrada serà gratuïta.
El partido se podrá seguir també de franc per Twitch. Ibai Llanos té previst que el partit arribi a molts espectadors i que també l’Estadi aprofiti tot el seu potencial d’aforament i també s’ompli amb molts seguidors al futbol de Barcelona. Encara no s’han filtrat els noms, però és molt probable que molts jugadors del Barça hi acabin participant, entre ells el capità de l’equip
La clau estarà en saber si Ibai Llanos i Gerard Piqué juguen en el mateix equip o juguen enfrontats. També caldrà veure quins són els escollits. Segurament hi haurà una combinació entre jugadors en actiu, però també exjugadors que encara estan en forma i que encara poden rendir a un bon nivell sobre la gespa. Carles Puyol? Xavi Hernàndez? Andrés Iniesta? Ben aviat ho veurem.
Els aficionats del FC Barcelona han rebut amb indiferència aquesta iniciativa. Consideren que tal com ha anat la temporada, l’equip i l’entorn no estan per gaire celebracions.