
Humiliació de José Zaragoza a Junts després del preacord per la Mesa del Congreso
Indignació entre l’independentisme per la cessió de Junts mentre José Zaragoza aprofita per fer sang
El diputat del PSC José Zaragoza ha defensat aquest dijous que els socialistes no han “entrat en els plantejaments de Puigdemont” en el marc de les negociacions per a la Mesa del Congrés i ha celebrat el preacord amb Junts.
En una entrevista al 324 recollida per l’ACN, Zaragoza ha dit que han parlat amb els partits per aconseguir “una mesa progressista, que entengui la pluralitat del país i que no comenci un procés de derogació i retrocés”.
El socialista ha negat haver negociat sobre l’amnistia amb Junts, tot i que no ha volgut entrar a valorar si ho han fet des de Sumar.
Zaragoza sí que ha dit que els socialistes poden pactar sobre la llengua. “És un camí en el que ens podem trobar i ens trobem”, ha confirmat.