La Hermandad del Rocío de Barcelona diu ara això contra TV3

Comparteix la notícia

La Hermandad del Rocío de Barcelona insta TV3

La Hermandad del Rocío de Barcelona diu ara això contra TV3

La Hermandad del Rocío de Barcelona diu ara això contra TV3

Comparteix la notícia

La Hermandad del Rocío de Barcelona insta TV3

La Hermandad de nuestra Señora del Rocío de Barcelona insta TV3 a disculpar-se públicament pel gag sobre la Verge del Rocío al programa ‘Està passant’, segons informa l’ACN.

En un missatge difós a Instagram, consideren que el gag és una “mofa” i una “ofensa” al seu sentiment religiós i a tot el món ‘rociero’, representat amb “orgull i màxim respecte” per aquesta germandat a Catalunya.

Per tot plegat, insten TV3 a demanar disculpes i prendre mesures perquè no es repeteixin actes que “sobrepassen els límits de la llibertat d’expressió”.

En el missatge, l’associació recorda que té més de 50 anys d’història a la ciutat de Barcelona i deixar clar el seu rebuig i condemna al CAC i al programa ‘Està passant’ del 4 d’abril passat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.