Guti la fa grossa a “El Chiringuito” amb el cas Mbappé

Comparteix la notícia

Guti també critica la renovació del francès

Guti critica a kylian Mbappé

Guti critica a kylian Mbappé

Comparteix la notícia

Guti també critica la renovació del francès

L’exjugador del Real Madrid, José María Gutiérrez, va ser un dels convidats de luxe del programa ‘El Chiringuito’ que s’emet al canal Mega i que presenta Josep Pedrerol. Evidentment, la renovació de Kylian Mbappé amb el Paris Saint-Germain va ser un dels temes de la nit i l’exmadridista va voler donar la seva opinió que, com sempre, va ser polèmica i va generar debat.

Guti no entén (o no vol entendre) una decisió personal presa des de la llibertat individual. Els madridistes (i Guti), amb el seu caràcter madrileny que es caracteritza per pensar-se superiors als altres, es pensaven que Mbappé ja era seu, que era propietat del Real Madrid i que el jugador estava obligat a renovar. No els cap al cap que algú hagi rebutjat la ‘grandeza’ del Santiago Bernabeu. Igual que quan, una vegada rere l’altra, rebutjaven fer les olimpíades a la capital d’Espanya.

Des que l’extrem del PSG va afirmar clarament que renovava fins l’any 2025 i l’acord es va fer oficial, el discurs del club i dels mitjans de comunicació de la caverna van canviar totalment. Els elogis i el sabó es van canviar per insults, crítiques i menyspreu.

El madridista, que sempre havia dit que Mbappé era el millor jugador del món, ara, casualment, ha canviat el seu discurs. ‘Ahora ya no lo es’. “Cuando ha dicho José Félix lo de que es el mejor jugador del mundo, hay que demostrarlo. Todavía no es el mejor jugador del mundo”. Un discurs que va ser continuat per Josep Pedrerol. “¿Cuántas Champions ha ganado? ¿Cuántos Balones de Oro ha ganado? Que puede ser el mejor jugador del mundo, puede serlo pero, de momento, no lo es” va afegir l’ex jugador.

Finalment, va acabar demanant la Pilota per Karim Benzema, insistint en què aquest era molt millor jugador que el seu company de Selecció.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.