El Govern podria fer això als parcs naturals aquest estiu

Comparteix la notícia

El Govern es planteja tancar parcs naturals aquest estiu pel risc d’incendis

El Govern podria fer això als parcs naturals aquest estiu

El Govern podria fer això als parcs naturals aquest estiu

Comparteix la notícia

El Govern es planteja tancar parcs naturals aquest estiu pel risc d’incendis

La consellera de la Presidència, Laura Vilagrà, ha avisat que el Govern es planteja “tancar parcs naturals” aquest estiu pel risc d’incendis. “Serem absolutament prudents i amatents”, ha remarcat aquest dijous en un acte a Forum Europa – Tribuna Catalunya.

Mentre continuen les tasques d’extinció de l’incendi de Baldomar, a Artesa de Segre (Noguera), i del de Corbera d’Ebre (Terra Alta), la consellera ha admès que les dotacions que tenen previstes per aquest estiu “segurament” no seran suficients, especialment si els incendis són “simultanis”: “Estem preparats, però la situació cada vegada és més complicada”.

La campanya d’enguany disposarà de més de 5.000 servidors públics, així com uns 40 mitjans aeris i 16 drons del cos d’Agents Rurals.

Així ho va anunciar dimecres el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena. Fins al juny, ja s’han registrat 285 incendis forestals i s’han crenat 607 hectàrees de bosc, fet que suposa la xifra més alta des de 2012.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.