
Girona FC1
El Girona FC es mostra molt actiu durant l’últim dia de mercat
El Girona FC treballa per construir una plantilla capaç d’aconseguir la permanència. La temporada 2022/2023 va ser de notable fregant l’excel·lent, ja que els de Michel Sánchez van aconseguir 49 punts i una desena posició a la classificació després de pujar a la màxima categoria del futbol espanyol. Ara, encaren la segona temporada amb l’objectiu de consolidar-se i de no repetir els errors del primer ascens, en què l’equip va fer una segona volta per oblidar i el club no va destituir l’entrenador Eusebio Sacristán a temps.
Els gironins han perdut tres futbolistes titulars i molts importants com són el Taty Castellanos, que ha fitxat per la Lazio, Oriol Romeu, que s’ha convertit en jugador del FC Barcelona i Santi Bueno, que ha fet les maletes cap al Wolverhampton. Les posicions d’atac estaran cobertes amb la presència coneguda de Christian Stuani i també amb la nova presència de Savinho.
Portu és un dels exjugadors més estimats per l’afició de Montilivi
Però no són els únics. Hem conegut que durant la recta final del mercat de fitxatges, Delfí Geli s’ha fet amb els serveis de Jhon Solís, un mig centre de l’Atletico Nacional, que arriba en propietat i un vell conegut de l’afició, Cristian Portugués (Portu), que juga com a davanter i que també arriba en qualitat de traspàs després d’arribar a un acord amb el Getafe.
Solís té 19 anys i la temporada passada va fer un curs excel·lent. Va disputar 30 partits i es va convertir en un dels jugadors més importants del seu país, fet que va cridar l’atenció del City Football Group, tot i que serà el club blanc-i-vermell qui n’assumeixi la titularitat.
El mercat encara no està tancat i el Girona FC treballa en la incorporació d’un central que podria ser Eric Garcia, que es vol desvincular del FC Barcelona per aconseguir més minuts.