
Gerard Quintana
Gerard Quintana posa a lloc el periodista espanyolista
El periodista de La Sexta Jordi Évole ha volgut recordar el cinquè aniversari del referèndum independentista de l’1 d’octubre i ho ha volgut fer fent una picada d’ullet als seus amics de La Sexta, així com als seus espectadors. Évole mai ha amagat el seu espanyolisme i sempre s’ha amagat darrere d’una façana progre amb una actitud de quedar bé a tothom.
Évole ha publicat una frase carregada de sarcasme amb l’objectiu de menysprear les idees independentistes. “Sort que el món ja no ens mira”. En aquella època, l’independentisme convençut assegurava que el món mirava Catalunya i que la comunitat internacional donaria suport a la causa independentista.
Gerard Quintana és un dels músics més estimats de Catalunya
A l’hora de la veritat, el món va mirar cap a un altre costat i va deixar clar que era un afer intern que s’havia de resoldre entra Catalunya i l’Estado español. A dia d’avui, els recursos presentats davant la justícia europea estan pendents de resoldre i el moviment independentista s’ha refredat fins al punt que el partit més votat a les últimes declaracions ha aparcat la independència.
El missatge de Jordi Évole s’ha fet viral i diferents usuaris, com el conegut cantautor Gerard Quintana, l’ha destrossat amb un clatellot impressionant: “Cert, la sexta en caiguda lliure” i ha afegit el hashtag “Ferreras Gate”.
Quintana parla de la davallada d’audiència d’aquest canal i també de les relacions fosques entre Antonio García Ferreras i l’ex comissari Villarejo. D’aquesta manera, el presentador de Al Rojo Vivo coneixia una trama bruta contra l’exdirigent de Podemos, Pablo Iglesias i no només no la va destapar, sinó que va entrevistar el polític comunista fent-li preguntes sobre aquest assumpte.