
Gerard Piqué és veí de Jordi Pujol
Amb l’arribada de Xavi Hernàndez, Gerard Piqué perd la condició d’intocable
En una notícia anterior us explicàvem la llista de baixes que sol·licita qui serà el nou entrenador del FC Barcelona, Xavi Hernàndez. A banda dels esperats (Luuk de Jong, Umtitit, etc) hi havia Sergio Busquets, fet que demostra que el tècnic terrassenc ve amb ganes de treballar i no tindrà en compte la possible amistat amb els jugadors. A més del jugador de Badia, també s’hi ha d’afegir una altra vaca sagrada: Gerard Piqué.
El central català sempre ha dit que si plega del FC Barcelona serà per retirar-se. Té 34 anys i està molt ocupat amb el seu Andorra i amb els seus globus. Piqué podria anar-se’n i deixar pas a la nova generació. “No em veig gran. Clar que tinc una edat i quan vegi que no soc tan important com sempre ho he estat me n’aniré. No sé, segueixo tenint el Gerard rebel i nen que fa les mateixes bromes. I quan estic bé físicament, ho veig. No seré el més ràpid, però puc competir contra els millors i no sentir-me inferior. Mentre sigui així, jugaré”, va explicar en una entrevista a El País.
De manera, que l’arribada de Xavi (que va assegurar que no tindria cap problema en fer seure Piqué) podria ser l’excusa perfecta perquè el defensa pengés les seves botes. “Em retiraré al Barça. Això segur. El que no acceptaré és retirar-me sent suplent. A veure, si són els tres mesos últims d’una temporada i em toca… Però un any sencer a la banqueta? No, no em ve de gust”, va afegir a la mateixa entrevista.
Tot seguit va elogiar l’equip actual. Considera que és una generació d’or, que encara ha de créixer però que seran boníssims. Augura que Gavi i Nico seran els nous Xavi i Iniesta. “Són boníssims i molt, molt joves. Gavi, Nico, Pedri, Balde, Ansu… És una generació en la qual si es fa bé, es consolida i aconsegueix els resultats, dintre d’un parell d’anys podem tornar a competir durant molt temps i ser favorits per guanyar-ho tot. Encara no ho som, almenys a la Champions, però paciència. Penso que aquesta generació s’assembla molt a la meva. I no és per comparar perquè això és posar-los una pressió i una responsabilitat que no toca. Però Pedri i Gavi tranquil·lament poden ser Iniesta i Xavi. Ells que guanyin el que puguin i, sobretot, que ho gaudeixin. És que també estan Dest, Araujo, Eric… Una passada!”, va continuar.
Unes paraules que van ser pronunciades fa unes setmanes però que, posades en context, poden fer entendre que ha arribat el final de Piqué com a jugador del Barça.