
Gerard Piqué
Gerard Piqué i la cantant colombiana continuen negociant els termes de la seva separació
El jugador del FC Barcelona i l’artista colombiana Shakira van anunciar la seva separació a principis de juny. Ho van fer en un comunicat publicat a xarxes socials i que, ràpidament, va fer la volta al món. Periodistes de tot arreu van començar a fer seguiment de la notícia i en van analitzar els motius: causes, culpables, conseqüències… Fins ara, hem sentit tot tipus d’explicacions, la majoria d’elles enfocades cap al capità blaugrana.
L’entorn de Piqué assegura que l’amor s’ha acabat i que no s’ha de fer sang de la situació. Insisteixen que la parella havia parlat de la situació i que la ruptura real s’havia produït molt abans que la ruptura oficial, de manera en cap moment existeix cap infidelitat. Ara el problema són els nens, el repartiment de la seva custòdia i com exerceixen els seus drets i obligacions com a pares.
Els petits estan molt integrats a Barcelona. Han nascut a la capital de Catalunya i han estat escolaritzats a l’escola catalana. A més, la família paterna i els seus amics viuen aquí. Els advocats de Shakira ho tindran molt difícil per acreditar que el millor pels nens és canviar d’aires i començar una nova vida a Miami, en un entorn desconegut.
Algunes fonts asseguren que les parts s’han trobat a Estats Units i han aprofitat l’estada del Barça per convocar una reunió. “Se ha producido una reunión entre Shakira y Piqué, frente a frente, con sus respectivos abogados. Por lo que me comentan, fue una reunión muy tensa“, va asseguarr Jordi Martín. Les últimes informacions apunten a una sortida del Barça de Gerard Piqué per fitxar per l’Inter de Miami, l’equip dirigit per David Bechkam i que es va enfrontar als blaugranes en pretemporada (0-6).