Quan anirà Gerard Piqué a la llotja de Cornellà-el Prat com a President de l’Andorra?

Quan anirà Gerard Piqué a la llotja de Cornellà-el Prat com a President de l'Andorra?

Quan anirà Gerard Piqué a la llotja de Cornellà-el Prat com a President de l'Andorra?

Comparteix la notícia

Gerard Piqué ja va caldejar l’ambient fa unes setmanes

21 d’abril del 2024 és la data estipulada en què tindrem Gerard Piqué a la llotja del Cornellà-el Prat com a president de l’Andorra, durant la visita del club al RCD Espanyol per disputar els partits de la lliga. Com se sap, l’animadversió de part de l’afició blanc-i-blava contra l’exfutbolista del Barcelona és gran, molt gran, i la presència d’un exjugador de l’etern rival no fa res més que caldejar els ànims i posar més tensa la situació.

No obstant, el mateix Piqué no ha fet res per calmar les aigües. És més, les seves declaracions només aconsegueixen voletejar el vesper i generar comentaris més grans de part de la premsa esportiva: “L’any que ve seré a la llotja de l’estadi de Cornellà com a propietari de l’Andorra. Hi haurà un Espanyol-Andorra i tinc el dret d’anar-hi” va ser la concisa declaració de l’amo del club andorrà, amb un to entre burlesc i desafiador.

L’Andorra disputa els partits de la lliga tenint com a propietari gairebé absolut Gerard Piqué. El promotor de la Kings League ho sap i potser de manera premeditada s’esforça per crear polèmica i expectativa al voltant de l’esdeveniment. Sap també que no tindrà la millor de les benvingudes, però tot sigui per gaudir d’un partit que, espera, tingui un resultat favorable per al club.

Gerard Piqué i la seva eterna rivalitat amb el RCD Espanyol

Fins i tot quan jugava al Barcelona, ​​Gerard gaudia moltíssim de la rivalitat entre els culers i el quadre espanyolista. De fet, no va estar lliure de polèmiques i fins i tot insults de part dels seguidors del club contrari . Ara torna a l’estadi d’un antic rival, com a propietari d’un club, sí, però amb el record d?aquells moments que va viure al seu pas pel Barcelona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.