
Rafa Mora dona la seva opinió sobre Gerard Piqué
Gerard Piqué ha estat entrevistat durant més de 3 hores per Jordi Wild, conegut youtuber
El jugador del FC Barcelona Gerard Piqué ha concedit una entrevista amb el Youtuber Jordi Wild i ha explicat moltes coses de la seva carrera esportiva i també profesional. El capità del Barça ha reconegut que l’any 2008, quan es va convertir en jugador blaugrana, va cumplir un somni i mai s’hauria imaginat que arribaria tan lluny
La veritat és que Piqué s’ho ha guanyat. Ha sabut esperar el seu momento i va aceptar marxar lluny del Camp Nou per formar-se i adquirir experiència. En aquest sentit, va passar per Real Zaragoza i també pel Manchester United, on va viure uns bons anys i on va protagonitzar anècdotes sonades. En aquest sentit, va explicar que va ser detingut per la policia per conduir sota els efectes de l’alcohol però per sort no va anar a judici.
Piqué també ha parlat de moments més recents del barcelonisme. El youtuber li ha preguntat sobre el Barçagate, la campanya de Josep Maria Bartomeu en què, suposadament, va contractar una empresa per fer una campanya bruta i desprestigi contra jugadors com Gerard Piqué i Leo Messi.
El central explica que el president li ho va negar i que ell va sortir a defensar-lo. Després va saber que la premsa deia la veritat. Reconeix haver-se sentit com un idiota i tracta Bartomeu de “mentider”.
“Bartomeu ens va mentir a la cara a Messi i a mi. És una persona amb les seves inseguretats, el fet de voler tenir a tot el món content, el no saber dir que no. No saber afrontar els problemes. Els últims temps no el vam veure mai per la Ciutat Esportiva. Per què li poso la creu a Bartomeu? Quan em menteix a la cara amb el Barçagate. El club contracta uns serveis per criticar jugadors. Ens diu a la cara a Leo i a mi que ell no sabia res. Li diem que acceptem que no sabés res i que esperàvem que prengués les mesures oportunes. I després m’assabento que sí que ho sabia. Que em mentís a la cara en un fet tan greu… almenys dona la cara i demana perdó. Vaig sortir com un imbècil a defensar-lo”,
Queda clar que Joan Laporta (o ell mateix) haurien actuat d’una manera molt diferent.
1 pensa en “Gerard Piqué destrossa definitivament Josep Maria Bartomeu”