
Gerard Piqué
Gerard Piqué i Clara Chia ja fan vida de parella
Gerard Piqué i Shakira van anunciar la seva separació a principis de juny. Ha plogut molt des d’aleshores i els mitjans de comunicació han parlat molt d’aquesta ruptura. L’artista colombiana està valorant la possibilitat d’abandonar per sempre Barcelona i Catalunya i instal·lar-se a Miami. El capità del FC Barcelona ha començat a sortir amb una nova parella, que es diu Clara Chia.
Fins fa pocs dies sabíem que la noia responia a les inicials CCM i que es van conèixer a la productora del futbolista, Kosmos, on ella treballava. Quan es va conèixer el seu nom i les seves inicials, ella es va esborrar el seu rastre de les xarxes socials. Tot i això, han aparegut algunes imatges seves en una pàgina de fans. Segurament, no agradaran gaire a la nova WAG del Barça. De fet, hi ha algunes fonts que asseguren que és un compte fake. Aquest extrem no s’ha confirmat ni desmentit.
Apareix lluint biquini i bon cos. Molts usuaris comenten que s’assembla a Shakira, però la realitat és que té uns vint anys menys. Si la colombiana tenia una dècada més que el jugador de futbol, aquesta és una dècada més jove. Les fotos han obtingut molts comentaris, la majoria d’aquests positius, però també molts missatges de rebuig, amb insults i paraules masclistes.
“S’assembla a Shakira”, “l’amor de Piqué, que s’acabarà igual que Shakira”, “Le quitó el marido a Shakira”, “Me das asco, espero que dios y la vida te cobren todo lo que le has hecho a Shakira y que nunca seas feliz”, “Porque destrozar una familia – el hombre propone y la mujer dispone – mujer sin escrúpulos hay muchas”, expressen uns altres.




Periodista especialitzada en esports i premsa del cor. Compromesa amb Catalunya i la meva llengua