
Gerard Piqué
Gerard Piqué trenca el seu silenci i concedeix una entrevista a El País
L’exjugador del FC Barcelona Gerard Piqué és poc amant de les entrevistes tradicionals. Fa gairebé un any que es parla cada dia, sense excepció, de la seva ruptura amb Shakira i de la seva nova relació i en molt poques ocasions ha parlat de la seva vida privada. Fa pocs dies el vam poder escoltar a Rac1 on va parlar molt de la Kings League i de la seva retirada com a futbolista, però molt poc de la seva vida íntima.
Ara ha respost les preguntes del diari El País i s’ha mostrat una mica més transparent. ¿Cómo le ha afectado su separación mediática de Shakira?“. Gerard Piqué contestava de manera clara: “No voy a opinar, no me apetece. Cada uno tiene su responsabilidad de intentar hacer lo mejor para sus hijos”. El periodista insistia per obtenir una resposta o quelcom que s’assemblés a una resposta: “no son sordos”.
Piqué assegura que no li importa que pensin els altres
“Se trata de protegerlos. Ese es el trabajo de todos los padres con los niños. En eso estoy centrado y esa es mi labor como padre”, responia ell de manera clara, deixant clar que totes les decisions personals i professionals que pren són pensant en el benestar i en el futur de Milan i Sasha.
Preguntat sobre el seu estat d’ànim i del trencament, Gerard Piqué ha estat molt clar i ha volgut transmetre una sensació de felicitat. “El día que muera, miraré atrás y espero haber hecho siempre lo que he querido. Quiero ser fiel a mí mismo. No me voy a gastar pasta en limpiar mi imagen. La gente que me preocupa y la que quiero es la que me conoce. El resto no me importa. Destino mi energía en estar con los míos y darles lo que tengo. Estoy muy feliz. Ha habido cambios en mi vida y he sabido preservar la felicidad”.